Luna lui Brumar a dus magazinul online Aniversaria pe lista câștigătorilor GPeC 2016. Munca, dedicarea, atenția la detalii și pasiunea pentru zâmbete ne-au oferit oportunitatea de a participa la evenimentul anului în e-commerce și marketing online!
Aflat la a 11-a ediție, evenimentul a reunit peste 1000 de reprezentanți ai companiilor de comerț electronic din țară și din afară, speakeri internaționali și afaceriști de succes care și-au împărtășit experiențele într-un cadru prietenos.
GPeC 2016 s-a dovedit a fi un adevărat deliciu pentru pasionații de comerț electronic. Pe lângă faptul că a existat Gala Premiilor E-Commerce, unde s-au acordat 25 de premii la care au aspirat peste 90 de magazine online, au existat două zile de summit, cu speakeri recunoscuți la nivel mondial, și E-Commerce Expo, o oportunitate ideală pentru networking și parteneriate.
Pe scena GPeC s-au urcat personalități cu autoritate în domeniu, precum Tara Wolf, o adeptă a psihologiei consumatorului, Craig Sullivan, o adevărată mână de ajutor pentru companiile care vor să îmbunătățească experiența utilizatorilor, Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG și Bryan Eisenberg, un adevărat Guru în User Experience conform eConsultancy.
Competiția de GPeC 2016 a fost una strânsă. Juriul format din peste 20 de specialiști a evaluat participanții pe baza a 120 de criterii legate de usability, design, costumer experience, SEO, securitate, mobile, Social Media, aspecte juridice și calitatea serviciilor.
În urma unei atente evaluării, magazinul online Aniversaria a fost desemnat câștigătorul categoriei Articole Sportive & Timp Liber!
Acest premiu este rezultatul unei munci constante, al pasiunii și dedicării unei întregi echipe, de-a lungul mai multor ani. În toate demersurile noastre, am pus întotdeauna clientul pe primul plan. Astfel, am urmărit să construim o experiență de cumpărături plăcută din toate punctele de vedere: varietatea și calitatea produselor, descrierile artistice și tehnice, structura site-ului, asistența telefonică, promptitudinea confirmării și expedierii coletelor, încurajarea feedback-ului etc. Ni s-a confirmat că facem bine ceea ce facem și, totodată, ne-am propus să ne îmbunătățim, zi de zi, ca oameni, echipă, retaileri și influenceri în domeniul articolelor de petrecere.
De 11 ani, Gala Premiilor eCommerce (GPeC) reprezintă cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România. Speakeri excepționali vin pe scenă, an de an, pentru a împărtăși din experiența lor. Evenimentul le oferă participanților oportunitatea de a participa la conferințe, workshopuri, expoziții, cursuri, team buildinguri, competiția magazinelor online și, bineînțeles, momentul așteptat de toată lumea, Gala Premiilor eCommerce.
De-a lungul timpului, la GPeC, au venit speakeri precum Bryan Eisenberg, Neil Patel, Chris Goward, Craig Sullivan, Oli Gardner, Larry Kim, Karl Gilis, Brian Dean, Brian Massey, Talia Wolf, David Darmanin, Geno Prussakov, Alex Langshur, Daniel Waisberg, Marie Polli, Viljo Vabrit, Matthew Woodward, Ivan Mazour, Simo Ahava, Daniel Dubin, Andre Morys, John Ekman, Julian Harris, Todd ‘Turbo’ Watson, Manfred Stadler, Jacob Kildebogaard.
Astfel, GPeC înseamnă competiție, inovare, inspirație, networking, performanță, modele de bune practici, trenduri și recunoașteri ale meritelor.
Comenteaza